miércoles, 4 de abril de 2012

PRONOMBRES PERSONALES Y EL VERBO SER / ESTAR (EIMAI)


Sexta Lección



Los Pronombres Personales Y El Verbo Ser/ Estar
Οι Προσωπικές Αντωνυμίες Και Το Ρήμα Είμαι



Los pronombres personales son aquellos que sustituyen a las personas no los confundas con los artículos El / La.

Hay una buena noticia, como sabes en Español existen los verbos Ser / Estar,  mientras que en el griego el verbo “ είμαι “ significa ambos verbos pero sorpresa también significa “tener” en el sentido de los años. Para que lo comprendas mejor, abajo escribo los ejemplos.



Yo soy / estoy  = Εγώ είμαι                   

eres / estás = Εσύ είσαι

Él es / está = Αυτός είναι

Ella es / está = Αυτή είναι

Eso es / está = Αυτό είναι  * Se usa para el singular del género neutro

Nosotros (as) somos / estamos = Εμείς είμαστε

Ustedes son / están = Εσείς είστε

Ellos son / están = Αυτοί είναι

Ellas son / están = Αυτές είναι

Ellos (as), Esos (as) son / están = Αυτά είναι * Se usa para el plural del género neutro



Ejemplos:



Yo soy de México = Εγώ είμαι από το Μεξικό / Είμαι από το Μεξικό

Tú eres una chica = Εσύ είσαι ένα κορίτσι / Είσαι ένα κορίτσι

Él está en su casa = Αυτός είναι στο σπίτι του / Είναι στο σπίτι του

Ella tiene 20 años = Αυτή είναι 20 χρονών / Είναι 20 χρονών

Eso es mío = Αυτό είναι δικό μου / Είναι δικό μου

Nosotros somos amigos = Εμείς είμαστε φίλοι / Είμαστε φίλοι

Ustedes son mujeres =  Εσείς είστε γυναίκες / Είστε γυναίκες

Ellos son de Atenas = Αυτοί είναι από την Αθήνα / Είναι από την Αθήνα

Ellas son María y Ana = Αυτές είναι η Μαρία και η Άννα / Είναι η Μαρία και η Άννα

Ellos (los carros) están en el garaje = Αυτά είναι στο γκαράζ / Είναι στο γκαράζ

7 comentarios:

  1. Γεια σου! Βρηκα το βλογ σου σήμερα και εχω να σου πω:καλοριζικό. Μου αρέσει πολύ. Με λένε Ολγα,είμαι από την Ισπανία και εγώ είμαι τρελή για τα ελληνικά και για τον ελληνικό πολιτισμό.Θα ήθελα να βρω κόσμο για να μιλάμε η γράψουμε στα ελληνικά. Φιλακια.

    ResponderEliminar
  2. Ωωω! σε ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι να σ' αρέσει το blog μου. Κι εγώ είμαι ρε τρελός με τα ελληνικά. γεια σου!

    ResponderEliminar
  3. Γεια! Είδα το blog σου και έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Συγχαρητήρια!! Εγώ είμαι Ελληνίδα και προσπαθώ να μάθω Ισπανικά!

    ResponderEliminar
  4. Γεια! σε ευχαριστώ πολύ! τι ωραία που μαθαίνεις ισπανικά! αν θέλεις βοήθεια με αυτά , κάνε με add espanol_ellinika@hotmail.com και θα σε βοηθήσω με τις απορίες σου!

    ResponderEliminar
  5. ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΡΠΩΧΟΡΙΣΤΕ...

    ResponderEliminar
  6. ευχαριστώ πολύ Κεβιν

    ResponderEliminar
  7. no pensaba que el griego fuera tan facil

    ResponderEliminar